Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 15:26   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skryt eller galskap

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Julekosen er å bruke tid på å finne ut hva folk trenger akkurat til denne jula, ikke bare kjøpe noe greier fordi det er på salg. Og så kanskje nesten glemme av hva man har kjøpt til vedkomne fordi det er hundre år siden. Jeg liker å bruke nov/des på å fiske ut av folk hva de trenger eller ønsker seg og koser meg med å finne de gavene. Jeg kan heller ikke skjønne at hvis dere som handler julevgaver på salg i januar virkelig kjøper personlige etterlengtede gaver, klarer å holde på en hemmelighet så lenge. Jeg syns det er vanskelig nok å holde kjeft i en mnd.-
Og til slutt..jeg hadde nok blitt litt småsnurt om noen hadde kjøpt julegave til meg ett år i forveien fordi det var salg. Jepp.

Jeg synes du legger vel mye av dine egne tanker og følelser til grunn når du feller dommen over julegaver kjøpt i januar. Argumentene dine kan snus helt på hodet: Hva er kosen og omtanken med gaver som er kjøpt i en stresset desembermåned der kjøper bare rasker med seg det som står lagelig til?

En gave kjøpt i januar kan være vel så omtenksom som en gave kjøpt i desember. Jeg har aldri gjort dette selv, men jeg har ofte ergret meg over at jeg ikke har gjort det. Særlig når jeg står der i desember og sliter med å komme på passende gaver til alle som det skal kjøpes til. Da ergrer det meg at jeg ikke kjøpte den leken/genseren/smykket etc jeg sto med i hånda i juli og tenkte "denne ville passet perfekt til X".

Salg? Mange har et relativt stramt gavebudsjett. Om de velger å handle på salg kan de rett og slett få tak i ting de kanskje ikke har råd til ellers. Snurt? Det ville jeg overhodet ikke blitt.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat