Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 10:53   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir våre barn uselvstendige og tafatte individer?

Det er vanskelig, synes jeg. Da jeg var liten, var det helt vanlig at barn så små som 2 år gikk rundt og lekte alene ute. Det skjer sjelden i dag, og jeg hadde aldri sluppet mine unger ut alene på den alderen. Jeg tok bussen alene frem og tilbake til byen (15 minutt en vei) da jeg var 6 år. Der gikk jeg til tannlegen, og så gikk jeg rundt omkring i byen alene. ALDRI om min femåring får gjøre noe sånt om et halvt til ett år.

Man må jo se an barna, men jeg synes det er skummelt å "slippe dem". Jeg er nok litt for hønemor.