Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 18:49   #1
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Spinoff: Har svigerfamilien plikt til å gi svigerbarn like mye gaver/oppmerksomhet?

Spinoff av denne: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=58598

Til jul og bursdager; forventer dere at svigermor eller svigerbestemor gir deg like stor gave som mannen din får? Forventer dere at hele hans familie husker bursdagen din, og blir like glad for å se deg som å se ham?

Jeg blir like overrasket hver gang jeg får julepresang fra bestemora til husbonden. De første årene fikk han mer, men nå er visst taksten blitt lik. Svigermor og -far gir ofte fellesgaver, hvis ikke så får jeg like mye som han. Fra min del av familien varierer det hvem som får den dyreste gaven, alt etter hva de har funnet. Bestemora mi er såpass surrete at det er helt tilfeldig hva folk får, om de får noe som helst.