Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-09, 17:27   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har kuttet ut PP, den ble for teit.

Og jeg har hele tiden sagt at Alex har en hjernesvulst som får henne til å hallusinere, og at det er det som er årsaken til Danny-spøkelset. Bare psykiatri, lissom. But I couldnt care less, altså. Hele serien er blitt utrolig dårlig nå. Det eneste fornuftige var igrunnen Chiefs utbrudd over hvor utrolig lousy sykehuset hans var blitt - dårlig medisinsk, og ansatte som bare hadde seg med hverandre hele tiden. Så sant, så sant!

Du mener vel Izzy? Jeg går ut fra at den blodprøven hun fikk svar på som sa at hun var anemisk egentlig er bytta om og at de dårlige resultatene til pasienten er hennes. I couldn't care less either. Og jeg kan ikke si at slutten på ukas episode gikk veldig inn på meg heller. Ikke noe problem å vente ei uke (jeg ser ikke PP).