Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Greys anatomy sesong 5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 16:53   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Jeg har kuttet ut PP, den ble for teit.

Og jeg har hele tiden sagt at Alex har en hjernesvulst som får henne til å hallusinere, og at det er det som er årsaken til Danny-spøkelset. Bare psykiatri, lissom. But I couldnt care less, altså. Hele serien er blitt utrolig dårlig nå. Det eneste fornuftige var igrunnen Chiefs utbrudd over hvor utrolig lousy sykehuset hans var blitt - dårlig medisinsk, og ansatte som bare hadde seg med hverandre hele tiden. Så sant, så sant!

Sist redigert av Miss Norway : 08-02-09 kl 17:00.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 17:27   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har kuttet ut PP, den ble for teit.

Og jeg har hele tiden sagt at Alex har en hjernesvulst som får henne til å hallusinere, og at det er det som er årsaken til Danny-spøkelset. Bare psykiatri, lissom. But I couldnt care less, altså. Hele serien er blitt utrolig dårlig nå. Det eneste fornuftige var igrunnen Chiefs utbrudd over hvor utrolig lousy sykehuset hans var blitt - dårlig medisinsk, og ansatte som bare hadde seg med hverandre hele tiden. Så sant, så sant!

Du mener vel Izzy? Jeg går ut fra at den blodprøven hun fikk svar på som sa at hun var anemisk egentlig er bytta om og at de dårlige resultatene til pasienten er hennes. I couldn't care less either. Og jeg kan ikke si at slutten på ukas episode gikk veldig inn på meg heller. Ikke noe problem å vente ei uke (jeg ser ikke PP).

Gammel 08-02-09, 17:45   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Greys anatomy sesong 5

Det var mest Mer jeg var opptatt av, hun ble jo ikke fridd til nå, hvordan det går med henne og McDreamy lizm. Jeg lever meg visst inn i ting.
Izzy er litt ute av hodet mitt, fordi det med D ble så teit.
Men hvordan det går med A i PP er spennende, og hva som skjer når McD møter Addison igjen, og ja, fortsatt Mer da.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 22:43   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Greys anatomy sesong 5

Har nå de siste episodene av PP og GA. Hvilken må jeg se først? Spiller det noen rolle? De flettes jo inn i hverandre nå.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.