Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 10:09   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Hva om barna dine sier "Bestemor, du er jævla snill!". Er det ok?

Da tror jeg at jeg hadde begynt å fnise.

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Selv om man kan alle disse ordene, spiller det ingen rolle hvis man hele tiden velger å bruke et eller to banneord i stedet for dem. Og da bruker man ordforådet dårlig ja!

Jammen det gjelder da ikke bare banneord! Det gjelder jo uansett hvilke ord man bruker, hvis man bare velger å bruke noen få av dem. Å overforbruke banneord gjør ikke tale mindre variert enn overforbruk av hvilke som helst andre ord.

Og Rine, tre-fire banneord i hver setning? Da vanker du nok i temmelig annerledes kretser enn meg for det har jeg aldri vært borti.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat