Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-06, 13:55   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Münchhausens syndrom, Hedmark (VG)

Opprinnelig lagt inn av Siv, her.

Okei. Forstod det sånn at sykehuset hadde bekymringer for førstemann, men da har jeg lest feil.

Tror ikke hele saken, fra sykehusets side, har kommet ut i media. Regner med at de hadde sine tanker, uten bevis, men da neste barn også fikk de samme symtonene, måtte de gjøre tiltak. Da viste det seg at dette barnets symptomer forsvant, og de hadde dermed "bevis" på at det var moren som frembrakte symptomene.

Har i grunnen ikke satt meg så mye inn i saken, for jeg får så vondt inni meg av å lese slikt, så det kan godt være det er sagt mer om saken enn det jeg har fått med meg, og jeg kan godt ha oversett noe eller lest feil.
Uansett er det grusomt tragisk. Får vondt av alle parter!