Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-09, 14:34   #83
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

For meg fremstår det som ganske snålt å anse en mann på 1,80 som lav all den tid dette jo unektelig er en helt gjennomsnittlig høyde i Norge.

Jeg krysset av for under 180. Jeg tenker dog at 180 et gjennomsnitt, men under er lavt, og over er høyt. Utover det er det jo mange grader, litt lav, veldig lav, veldig lang ... osv. Det henger nok sammen med hva man er vant med, i min krets er det mange høye menn. I tillegg tror jeg vekt til en viss grad henger sammen med høyde i den vurderingen - jeg tror at man vurderer en mann på 178 som er kraftig som høyere/større enn en mann som er 178 og spinklere. Jeg har i hvert fall feilvurdert det mange ganger, sist da jeg hadde en personlig trenertime med en kraftig mann som jeg anså som stor", som viste seg å være bare bittelitt høyere enn meg selv.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat