Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-06, 22:14   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Feire jul hjemme?

Lurer på hvor mange av dere som feirer juleaften hjemme hos dere selv?. Når begynte med dere det?, har dere alltid besøk eller er dere kun husets familie?, når begynte dere å feire hjemme?.
Og til dere som feirer borte, har dere tenkt å feire hjemme etterhvert?.

Vi skal til mamma og pappa i år, har pleid å feire annenhvert år hos svigers og mine foreldre. Men har begynt å tenke på å lage tradisjoner her hjemme siden vi nå har tre barn. Men jeg liker godt at vi er flere sammen på juleaften. Mannen har to søsken og jeg har to søsken så ikke lett for foreldrene våre å komme annenhvert år til oss. I tillegg blir mamma og pappa hjemme så lenge noen vil komme til de, broren min bor ikke her så de er alltid der deler av juleaften. Så de kommer nok ikke til å reise bort juleaften på lenge. Ja, ja, kan jo være koselig med bare oss også
For se om vi begynner med det neste år

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat