Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-09, 14:25   #8
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tenker ekstralås med nøkkel ja - sånn som ofte er plassert litt høyt opp på døra mer som.

Om du bor i oppgang, så er det vel ikke så mange skumletyper som kommer INN dit da - bare evt skumletyper som evt har nøkkel til inngangsdøra til oppgangen - ergo noen som bor der allerede.

Er det unger som har tatt den, så tør de kanskje ikke å levere den tilbake *erfarent blokkbarn*

OK, skal tenke på det med ekstralås ja

Nei, jeg har også tenkt på det med skumel typer, som sagt er det kun hun ene dama som har en litt skummel sønn, som ikke bor der, og som er sjeelden på besøk. Men jeg tror det er stoff med i bildet..

Det med barn har jeg ikke tenkt på, det er en mulighet, gutten på 7-8 år som bor over oss har hatt en tnedens til å ta i dørhåndtaket når han går forbi, så det er en mulighet.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat