Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å miste nøkler i borettslag/blokk

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 15:20   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å miste nøkler i borettslag/blokk

Jeg tenker ekstralås med nøkkel ja - sånn som ofte er plassert litt høyt opp på døra mer som.

Om du bor i oppgang, så er det vel ikke så mange skumletyper som kommer INN dit da - bare evt skumletyper som evt har nøkkel til inngangsdøra til oppgangen - ergo noen som bor der allerede.

Er det unger som har tatt den, så tør de kanskje ikke å levere den tilbake *erfarent blokkbarn*

Gammel 01-04-09, 15:25   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tenker ekstralås med nøkkel ja - sånn som ofte er plassert litt høyt opp på døra mer som.

Om du bor i oppgang, så er det vel ikke så mange skumletyper som kommer INN dit da - bare evt skumletyper som evt har nøkkel til inngangsdøra til oppgangen - ergo noen som bor der allerede.

Er det unger som har tatt den, så tør de kanskje ikke å levere den tilbake *erfarent blokkbarn*

OK, skal tenke på det med ekstralås ja

Nei, jeg har også tenkt på det med skumel typer, som sagt er det kun hun ene dama som har en litt skummel sønn, som ikke bor der, og som er sjeelden på besøk. Men jeg tror det er stoff med i bildet..

Det med barn har jeg ikke tenkt på, det er en mulighet, gutten på 7-8 år som bor over oss har hatt en tnedens til å ta i dørhåndtaket når han går forbi, så det er en mulighet.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 17:02   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har jeg leita og leita, og borte er de

Begynner å tenke på å si fra til borettslaget om at vi ønsker å skaffe ny lås, jeg blir litt gal i hodet av å tenke på at det kan gå rundt noen som har nøkkelen vår. Når nøkler kommer bort går det ikke på forsikringen vår ihvertfall.

Har hørt om flere i andre borettslag som har skiftet lås på bare leiligheta når nøkler har kommet bort, så satser på at vi ikke må ut med flerfoldige titusener for å bytte alle låsene i oppgangen.

Dette bør gå greit ja?

Gammel 03-04-09, 22:35   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Jiiipppppiiiiii!!!!!!!

Det var jeg som hadde mista nøkkelen, men i kveld fant jeg den!!

Jeg satt i reclineren, og skulle begynne på fredagsgodteriet, sånn stor vaniljefudge, og mista den heldigvis under setet liksom, og der, blant mye støv, ostesmørbrødbiter fant jeg nøkkelen!!!!

Deilig, for jeg ble litt gal i hodet av å tenke på at noen bare kunne låse seg inn. Da har jeg hatt den i lomma, og den har sklidd ut.

Letta nå altså

Gammel 05-04-09, 11:54   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sannsynligheten for at du har mistet den ute er forøvrig også relativt liten tror jeg. Den er nok høyst sannsynlig lagt en rar plass.

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg satt i reclineren, og skulle begynne på fredagsgodteriet, sånn stor vaniljefudge, og mista den heldigvis under setet liksom, og der, blant mye støv, ostesmørbrødbiter fant jeg nøkkelen!!!!

Jeg påpeker selv min egen påskand Så fint at du fant dem!!!!!

Gammel 05-04-09, 19:09   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Jeg påpeker selv min egen påskand Så fint at du fant dem!!!!!

Du hadde jammen rett! Noen få timer ble jeg veldig beroliget av innlegget ditt også, til tankene begynte å kverne i hodet igjen..

Skal kjøpe et stort nøkkelknippe å henge på

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.