Tråd: Barn og søvn
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-09, 20:49   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barn og søvn

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Det er derfor i orden å la barnet gråte litt, men man kommer inn i rommet og trøster det i stadig lengre intervaller - uten å ta det opp.

Han sier jo det er i orden å la barnet gråte og å forlate rommet. Hvor mange barn gråter i den alderen hvis voksene forlater rommet? De fleste skriker. Jeg kjenner flere som bruker Ferber og da illskriker jo ofte barnet til det til slutt blir så utmattet at det faller i søvn. Det synes jeg er grotesk, det er min mening. Og igjen, jeg snakker med utgangspunkt i at vi snakker om babyer på 6 mnd og oppover.

Så den setningen der er underforstått at barnet ligger å illskriker og faller i søvn at utmattelse? Du mener at det ikke er mulig å trøste et barn uten å ta det opp?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat