Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-09, 07:17   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Holdninger til overvektige mennesker

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Jeg sier da ikke at halvfabrikat er bedre enn noe som helst!
Jeg bare sier det er naivt å tro at en del av de "råvarer" vi kjøper er så forbanna bra!
En del konservert mat har mistet veldig mye av næringstoffene sine, uten at jeg er noen kostholdsekspert som vet hvor mange, og hvilken mat.
Svin er jeg usikker på, den ene eksperten sier det ikke er bra, den andre sier det er det. Man vet i dag at kjøttspisere har mer kreft enn vegetarianere, men man vet også at kjøttspisere har andre fordeler igjen, osv osv. Jeg tror også at mange av oss tror de spiser variert og sunt, men at det ikke er tilfelle, fordi den maten vi kjøper er så stappfull av konserveringsmidler og salt og annen drit at den ødelegger like mye o den tilfører. Men igjen, detter er hva JEG tror, men jeg er ikke ekspert, bare en som liker å lese og holde meg oppdatert på hva jeg putter i meg selv og barna mine.

Og.
Mulig gratis treningsenter ikke er veien å gå, det var kun ett banalt forslag.. Du kan velge å henge deg opp i detaljer, eller ta poenget

Grunnen til at jeg spør er at poenget ditt var vanskelig å få tak på.
Men nå har du forklart at dette har du ikke så mye greie på, og det er helt ok. Det er lov å synse litt også. Jeg har litt greie på mat og står derfor ved det jeg har skrevet om at de forslagene jeg har kommet med her er vesentlig sunnere enn en del prefabrikert mat som mange spiser mye av.

Blant annet fordi man kan justere saltinnholdet selv.

Svar med sitat