Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-09, 13:30   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Her er forresten de siste 25 røde prikkene gitt på FP:

1. ""
  2. "Såsåså... "
  3. "MAKAN!"
  4. "prøvde bare å være behjelpelig"
  5. "Du er nesten sjarmerende ignorant"
  6. "."
  7. "Ansvarsfraskrivelse er en fin ting. "
  8. ":sinna:"
  9. "Hva misforsto jeg? At hun prater om insekter og katter som likt? At hun synes det er greit å prate om å plage dem? Det er like lite usaklig å reagere og motdiskutere på det, som noe annet."
  10. "Det er da mange ikke-kristne som har samme syn, og nei, jeg er ikke en av de."
  11. "Usaklig og du har dessuten tydeligvis misforstått en hel del."
  12. "Helt usaklig."
  13. ""
  14. "Dette synes jeg er utrolig unødvendig. Jeg har beklaget at jeg ikke ser annet enn det du skriver allerede."
  15. "Gratulerer. Du er vinner av min første røde prikk noensinne."
  16. "Smakløst."
  17. "Djiiises! En slik kommentar bidrar ikke akkurat til at store mennesker føler seg bedre. "
  18. "."
  19. "Bedre å være slem enn "kort"."
  20. "Du er alltid så frekk og ekkel i innleggene dine og det er slett ikke noe kjekt på et forum. Man trenger slett ikke alltid være enige, men du kan godt roe ned gemyttet ditt for du er tverr og sur og man får ikke noe godt inntrykk av deg."
  21. "Takk for svar! "
  22. "Er denne vanskelig å forstå?"
  23. ""
  24. "..."
  25. "det er lov å spore av."

Gjett hvilken jeg har fått og gitt.