Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 20:11   #21
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Æsj, nei, den liker jeg ikke. Den er litt for "vulsjær", som tanta mi ville sagt det.

Jeg liker aller best (som jeg skrev i den andre tråden) den eldgamle med JUBELSALAMI! Også den gamle fra Blenda: "Hva er det dere driver på med da? – IKKE NO' " Av nyere så liker jeg noen av VG-reklamene (f.eks. I'm your Man, men for guds skyld ikke de med han nordlendingen). Også synes jeg "Skeptisk" er ganske morsom. Og ikke minst – Ingen kos uten Kims, den med fotballgutta vs homsene. Knall!

Radioreklame er stort sett noe herk, men "Er det greit at jeg tar den siste skumfrosken" var så bra at jeg holdt på å kjøre av veien.

Husker en radioreklame som gikk for ei stund sida. En med sløv narkostemme: "Har du fem kroner til en ringelyd?" Husker ikke hlet hva den var for, men den var hysterisk