Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Den beste reklamefilmen da?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 15:19   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg spør jeg da, Divine, hvilken reklamefilm liker du best da?

Jeg for min del elsker han med "trøbbel i tårnet"

Æsj, nei, den liker jeg ikke. Den er litt for "vulsjær", som tanta mi ville sagt det.

Jeg liker aller best (som jeg skrev i den andre tråden) den eldgamle med JUBELSALAMI! Også den gamle fra Blenda: "Hva er det dere driver på med da? – IKKE NO' " Av nyere så liker jeg noen av VG-reklamene (f.eks. I'm your Man, men for guds skyld ikke de med han nordlendingen). Også synes jeg "Skeptisk" er ganske morsom. Og ikke minst – Ingen kos uten Kims, den med fotballgutta vs homsene. Knall!

Radioreklame er stort sett noe herk, men "Er det greit at jeg tar den siste skumfrosken" var så bra at jeg holdt på å kjøre av veien.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 15:22   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trøbbel i tårnet er konge. Den Yoplait-reklamen der de snakker trøndersk.
Norvegia-rømme-jenta. Lottoreklamen med den gamle damen.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 15:33   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

. Den Yoplait-reklamen der de snakker trøndersk.

Ja, den er rasende festlig. Skikkelig tatt på kornet dialektmessig også.

Gammel 25-09-06, 15:35   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Den Dolly Dimples-reklamen med sulten parkeringsvakt på slankekur var jo også knall. Jeg kjente meg veldig igjen, for å si det sånn.

Gammel 25-09-06, 15:43   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns stort sett alle dere har nevnt er festlige.
Vossafår-reklamene er også ganske festlige, særlig den med han som har vært i byen og er sær i kosten.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 17:33   #6
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har også veldig sansen for "Trøbbel i tårnet" reklamen. Og drar vi frem de litt eldre, så digger jeg "Vil du verra med meg hjem i natt" og "Doffen har daua".
Det er jo bare så bra.
Ellers så har jo noen nevnt Norvergia-Rømme-Jenta og Vossafår, liker de også.

Gammel 26-09-06, 03:05   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Har også veldig sansen for "Trøbbel i tårnet" reklamen. Og drar vi frem de litt eldre, så digger jeg "Vil du verra med meg hjem i natt" og "Doffen har daua".
Det er jo bare så bra.
Ellers så har jo noen nevnt Norvergia-Rømme-Jenta og Vossafår, liker de også.

Enig på alle punkter.

Ellers er en av mine all-time-favorites seigmannreklamen med hun taxidama som sier "Jeg tror han er litt opptatt nå, jeg". Alle Labanreklamene fra den kampanjen er dritbra, men særlig den. Svogeren min har laget den, forresten.

Gammel 26-09-06, 00:51   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vossafår-reklamene er også ganske festlige, særlig den med han som har vært i byen og er sær i kosten.

Og så den med blindtesten - "men me her hjå Vossafår fann ikkje nokon blind, så er er Bjørg og ho e svaksynte, og som dåke ser så både ét og anbefale ho Vossafår.

VOSSAFÅR - ANBEFALTE TÅ EI SOM BRUKE BRIDLE".

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 17:52   #9
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste reklamefilmen da?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og så den med blindtesten - "men me her hjå Vossafår fann ikkje nokon blind, så er er Bjørg og ho e svaksynte, og som dåke ser så både ét og anbefale ho Vossafår.

VOSSAFÅR - ANBEFALTE TÅ EI SOM BRUKE BRIDLE".

Denne er klassisk og en absolutt favoritt, sammen med han som har vært i by'n så han er en 'globetrottar'!

Gammel 25-09-06, 15:28   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Radioreklame er stort sett noe herk, men "Er det greit at jeg tar den siste skumfrosken" var så bra at jeg holdt på å kjøre av veien.

For ikke å snakke om "vi må kjøpe oss leilighe og badeka ..." Da må jeg skifte kanal.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 15:31   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

For ikke å snakke om "vi må kjøpe oss leilighe og badeka ..." Da må jeg skifte kanal.

Hvilken er det da? Den har jeg ikke hørt. Ny?

Gammel 25-09-06, 20:11   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Æsj, nei, den liker jeg ikke. Den er litt for "vulsjær", som tanta mi ville sagt det.

Jeg liker aller best (som jeg skrev i den andre tråden) den eldgamle med JUBELSALAMI! Også den gamle fra Blenda: "Hva er det dere driver på med da? – IKKE NO' " Av nyere så liker jeg noen av VG-reklamene (f.eks. I'm your Man, men for guds skyld ikke de med han nordlendingen). Også synes jeg "Skeptisk" er ganske morsom. Og ikke minst – Ingen kos uten Kims, den med fotballgutta vs homsene. Knall!

Husker en radioreklame som gikk for ei stund sida. En med sløv narkostemme: "Har du fem kroner til en ringelyd?" Husker ikke hlet hva den var for, men den var hysterisk

Gammel 25-09-06, 20:17   #13
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Noen som husker den gamle lottoreklamen med han nord-trønderen som skal fylle tanken. 48,49 og 50......æ hadd no tænkt mæ foill tank ja.......
Den var fenomenal!!

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:19   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av iana, her.

Noen som husker den gamle lottoreklamen med han nord-trønderen som skal fylle tanken. 48,49 og 50......æ hadd no tænkt mæ foill tank ja.......
Den var fenomenal!!

Likte enda bedre den med det gamle ekteparet som gikk inn i banken for å spørre om saldoen sin

Lotto har hatt mange bra opp igjennom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.