Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-06, 21:33   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Sv: Om å være i forkant av begivenhetene

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Mitt beste tips er å rett og slett legge lista litt lavere. Det har jeg gjort i år, med svært stort hell.

Jeg føler den ligger lavt nok. For lavt, faktisk - derfor ønsker jeg å heve den til et for oss akseptabelt nivå, uten at vi stresser oss ihjel og mister kosen på veien. Grunnen til at jeg/ vi sliter litt med å få alle slike ting på plass og i system, er at jeg begynte i full jobb igjen i september etter å ha gått evig lenge enten som sykmeldt (under svangerskap) eller hjemme i permisjon med babyer. Nå er vi tilbake i hverdagen, og vi merker at det tar på å få alt til å fungere med tre små. Føler vi hele tiden kommer på etterskudd, og jeg har så lyst til å snu dette nå!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat