Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Om å være i forkant av begivenhetene

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-06, 21:33   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Sv: Om å være i forkant av begivenhetene

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Mitt beste tips er å rett og slett legge lista litt lavere. Det har jeg gjort i år, med svært stort hell.

Jeg føler den ligger lavt nok. For lavt, faktisk - derfor ønsker jeg å heve den til et for oss akseptabelt nivå, uten at vi stresser oss ihjel og mister kosen på veien. Grunnen til at jeg/ vi sliter litt med å få alle slike ting på plass og i system, er at jeg begynte i full jobb igjen i september etter å ha gått evig lenge enten som sykmeldt (under svangerskap) eller hjemme i permisjon med babyer. Nå er vi tilbake i hverdagen, og vi merker at det tar på å få alt til å fungere med tre små. Føler vi hele tiden kommer på etterskudd, og jeg har så lyst til å snu dette nå!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 21:48   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om å være i forkant av begivenhetene

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg føler den ligger lavt nok. For lavt, faktisk - derfor ønsker jeg å heve den til et for oss akseptabelt nivå, uten at vi stresser oss ihjel og mister kosen på veien. Grunnen til at jeg/ vi sliter litt med å få alle slike ting på plass og i system, er at jeg begynte i full jobb igjen i september etter å ha gått evig lenge enten som sykmeldt (under svangerskap) eller hjemme i permisjon med babyer. Nå er vi tilbake i hverdagen, og vi merker at det tar på å få alt til å fungere med tre små. Føler vi hele tiden kommer på etterskudd, og jeg har så lyst til å snu dette nå!

Jeg skjønner deg godt, etter første høst med to fulltidsjobber og ett fulltidsbarnehagebarn sitter jeg og lurer på hvordan det blir dersom vi får flere. Og vi har som sagt bare ett barn, tør ikke tenke på dere som har tre. (Min første tanke er har dere vaskehjelp? Eller generelt mulighet til å kjøpte den slags hjelp i perioder der det trengst litt ekstra, som for eksempel til jul).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.