Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
rine skriver bedre enn meg. 
Jeg har aldri påstått at jeg skriver feilfritt, rine, men jeg gjør meg forstått, jeg slurver ikke med vilje og jeg bruker tegnsetting i mine innlegg. Du må gjerne mene at man må skrive som Tinetoff for å "ha lov" å påpeke at en setning er helt uten tegnsetting, but where's the fun in that.
Jeg påpeker til og med andres blubberter og feil til tross for at jeg ikke er feilfri selv, jeg. 
Jeg synes din måte å diskutere på, altså hoppe inn i tråder og fortelle oss som diskuterer at nå er vi slemme og stygge og helt uten folkeskikk har noe veldig Tante Sofie over seg. Sånn, nå kan du påpeke hvor mange skrive- og tegnsettingsfeil jeg har.
Jeg påpeker også av og til når andre skriver feil, mange skrivefeil er jo utrolig morsome f.eks. Det er måten du gjør det på som forundrer meg. Det er vel mulig å kommentere noe uten å være spydig. Og hvordan vet du forresten at denne personen slurver med vilje?? (Jeg er slett ikke så sikker på det.)
Når det gjelder å "hoppe inn i tråder," så er vel ikke det noe bare jeg driver med. Er ikke det ganske vanlig? Noen hopper inn i en tråd i harnisk over at en baby smaker is, jeg kommenterer (av og til) ekkel oppførsel mot andre brukere. Hva er forskjellen?
(Likevel ser jeg at smileyen jeg burde ha brukt var denne: , ikke denne: , da ville jeg kanskje ha unngått Tante Sofie beskyldningene. )
|