Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 09:46   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

rine skriver bedre enn meg.

Jeg har aldri påstått at jeg skriver feilfritt, rine, men jeg gjør meg forstått, jeg slurver ikke med vilje og jeg bruker tegnsetting i mine innlegg. Du må gjerne mene at man må skrive som Tinetoff for å "ha lov" å påpeke at en setning er helt uten tegnsetting, but where's the fun in that.

Jeg påpeker til og med andres blubberter og feil til tross for at jeg ikke er feilfri selv, jeg.

Jeg synes din måte å diskutere på, altså hoppe inn i tråder og fortelle oss som diskuterer at nå er vi slemme og stygge og helt uten folkeskikk har noe veldig Tante Sofie over seg. Sånn, nå kan du påpeke hvor mange skrive- og tegnsettingsfeil jeg har.

Sist redigert av Skremmern : 21-05-09 kl 10:03.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.