Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 22:29   #101
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Jeg har fødselsåret til barna i signaturen fordi jeg selv setter pris på å vite alder på barn når jeg svarer på spesifike spørsmål knyttet mot det barnet.

Gammel 15-05-09, 22:32   #102
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sånn informasjon i signaturen på dette forumet, men jeg er flink til å presisere alderen på barnet jeg prater om. :glorie: På et annet forum jeg er har jeg ungene og meg i signaturen med klesstørrelser i parantes:

Sitat:

Veronal (str. 40) med Prototypen (str. 116/122) og Førstedamen (str. 86)

Det er da et syforum. Klesstørrelser er interessant i den sammenhengen. I hvert fall for meg som syr klærene.

Gammel 15-05-09, 23:40   #103
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æh. Jeg er visst ikke lagd for annet enn musikkreferanser i signaturen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:51   #104
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har visst bare nick og bilde av meg selv i signaturen, jeg.

Og et sitat, ja. (Editerer og editerer.)

Er det ønskelig å ha kjønn og alder på barn i signaturen, altså? *vurderer å være føyelig*

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 07:49   #105
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg melder meg av de som ønsker barnas kjønn og alder i signaturen. Gullfiskhukommelse som jeg har så er det innmari praktisk i enkelte diskusjoner til tider.

Det må jo gå an å heller opplyse om det aktuelle barnets alder hvis man starter en tråd der dette er relevant.
Det aller meste av det jeg skriver om her inne har ikke noe direkte med barnas alder å gjøre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 16:07   #106
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC: dulte:

Men jeg klarer begge deler. :unikum:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 16:09   #107
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg lyst på ny signatur.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 13:23   #108
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Da syns jeg det er bedre å kalle dem "enern", "toern" og "treern".

Vel det synes ikke jeg, for da tenker jeg i koffert - dessverre. Blir litt sånn...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 13:32   #109
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det må jo gå an å heller opplyse om det aktuelle barnets alder hvis man starter en tråd der dette er relevant.
Det aller meste av det jeg skriver om her inne har ikke noe direkte med barnas alder å gjøre.

Der er jeg også. Om jeg omtaler sønnen min og alder er relevant så sier jeg noe om det da.

Gammel 18-05-09, 14:30   #110
Leonine
Nybegynner

Leonine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Artig diskusjon. Utrolig hva man klarer å diskutere på forum. Ikke noe negativt, bare fikk meg til å trekke på smilebåndet.

Leonine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 21:40   #111
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

slettet

"The way you make mee feel"

Sist redigert av Siw : 21-05-09 kl 18:24.
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 21:46   #112
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

vil ikke ha med når de er født års tall og sånn lengre hadde det før.

Godt sagt!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 21:51   #113
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 18-05-09, 21:55   #114
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Godt sagt!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 22:06   #115
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

slettet

Gammel 18-05-09, 22:10   #116
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Godt sagt!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

ironi??

Jeg tipper Sitron oppfattet Skremmerns opplegg som ironisk, men det er ikke sikkert hun var ironisk. Vet ikke så mye om humoren deres i grunn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 22:11   #117
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sjekke hva jeg har i signaturen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 22:13   #118
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

slettet

Gammel 18-05-09, 22:58   #119
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Voldsomt så vi mener noe om dette. Jeg glemmer tilstadighet hva jeg har i signaturen min og må poste innlegg for å se. Skal vi se:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 22:58   #120
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nettopp. Jeg har det visst med. Betyr lite for meg, og kan liksågodt ta det bort. Eller jeg kan la det stå.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.