Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvor tungtveiende og slående dette siste argumentet ditt enn er,: peker opp: vil jeg bare gjenta at jeg faktisk har både selvinnsikt og selvironi i tonnevis. Tror du ikke jeg skjønte selv at min første kommentar til deg og Sitron var spydig? Er man nødt til å skrive "her var jeg spydig/frekk/ironisk" under alle kommentarer heretter for å bevise at man skjønner hva man driver med? Og, ja; Den første linjen min her var ment å være spydig. :demonstrere enda mer selvinnsikt:
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Jaha. Charming. 
Det er greit å gjøre narr bak ryggen til folk, men en så uskyldig kommentar som Skremmern kom med i full offentlighet, det er feil? rine, ser du virkelig ikke at det er du som stakkarsliggjør siw med alle disse innleggene om sparking nedover, at man må huske på at folk kan ha senskader etter rus ( ) og derfor ikke finner CapsLock og whatnot?
Jeg synes det er bedre å fnise av noe bak ryggen på folk (fordi jeg ikke kjenner Siw, og fordi det faktisk kan hende at hun bare slurvet) enn det er å være spydig "to her face" slik Skremmern gjorde. Hun vet som sagt ikke hva som er grunnen til at Siw skrev som hun gjorde, derfor mener jeg det var unødvendig å komme med en slik kommentar.
Selvfølgelig skjønner jeg at jeg i muligens bidrar til å legge stein til byrden til Siw. Derfor har jeg prøvd å påpeke at mine forslag om russkader og dysleksi ikke gjelder henne. For min del har diskusjonen hele tiden vært på et generelt og prinsipielt grunnlag. At dere pluteslig nå er schempebekymret for hvordan stakkars Siw må føle det, blir jo litt komisk. Ingen av oss aner jo noe om grunnen til at hun skrev som hun gjorde, derfor må det gå an å bruke hennes innlegg som utgangspunkt for en diskusjon om hvorvidt det er OK å mobbe en medbruker som ikke skriver heelt etter FP- standarden.
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Ja, det er virkelig flott gjort å insinuere at Siw har russkader.
Du har sikkert lest hva jeg skrev til aC, så spar krokodilletårene dine....
Ellers begynner jeg nå å lure på om det faktisk er du som er russkadet. 
Ellers ville du vel fått med deg at jeg presiserte at disse "diagnosene" ikke gjaldt Siw?
|