Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 14:00   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skremmern; Jeg har selvinnsikt skjønner du. Har vært sarkastisk og spydig siden jeg ble født, sånn omtrent. (Og jeg hadde ledd av kommentaren din også, hvis den ble sagt bak ryggen til vedkommende.... :ærlig: )
I de tilfellene der jeg slenger dritt, eller er spydig her inne, er det jo til folk som "had it comming," slik du i aller høyeste grad hadde i denne tråden. Jeg synes det er helt greit når spydighetene "sparker oppover"- dvs til folk som er med på leken, eller på andre måter bør være i stand til å takle det. Jeg aner jo ingenting om Siw i så måte, jeg tenker bare at hun sannsynligvis har problemer med rettskrivingen, og at innlegget hun kom med var helt uten baktanker om noe som helst. Da blir det litt merkelig å svare henne på den måten du gjorde.

Jaha. Charming.

Det er greit å gjøre narr bak ryggen til folk, men en så uskyldig kommentar som Skremmern kom med i full offentlighet, det er feil? rine, ser du virkelig ikke at det er du som stakkarsliggjør siw med alle disse innleggene om sparking nedover, at man må huske på at folk kan ha senskader etter rus ( ) og derfor ikke finner CapsLock og whatnot?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.