Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 20:49   #113
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er offentlig ansatte bortskjemte?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg synes det høres supert ut å kunne vite at man har fri hele skoleferien hvert eneste år jeg.

Jeg synes det er supert. Ikke minst at man vet at vinterferien, sommerferien, påskeferien og høstferien er der hvert år. Man trenger ikke kjempe seg til den, få dårlig samvittighet overfor kunder og kollegaer, jobbe dobbelt i ukesvis i forveien eller være redd for at man må avlyse den. Den er der. Med noen rettebunker, jada, helt sikkert, men det kan man leve med.

Så er det selvsagt av og til litt upraktisk at man ikke kan avspasere en fredag fordi man vil på langhelg. Men man får ikke alt heller.

Nå ble det jo mye lærere og bønder her da, og diskusjonen ang privat og offentlig går jo en del lenger enn det. En kategorisk konklusjon finner man nok ikke.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat