Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 21:31   #160
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Du ser at det er en viss forskjell å ta et politisk valg og å være homofil eller alenemor?

Ja? Jeg snakket vel om homofil adopsjon og FrP-sympatier. Begge deler er selvvalgt. (Å være homofil er ikke det, men valget om barn er.) At jeg personlig synes det første eksempelet er mer forståelig enn det andre, har ingenting med saken å gjøre. Diskusjonen gikk vel på hvorvidt det var OK å hetse grupper av mennesker eller ikke? (I alle fall gjorde den det i går kveld. )

Jeg synes det er helt OK å si at Frp-ere er noen tullinger. (En del SV-ere også, forresten. ) Det hadde blitt utrolig kjedelig her inne hvis man skulle veie sine ord på gullvekt i frykt for å såre lesere som muligens kunne høre til den gruppen mennesker man ytrer seg negativt om. Noe av det morsomste ved hele FP er jo f.eks de utrolig mange sarkastiske kommentarene som dukker opp av og til. Poenget mitt var at jeg ikke helt skjønner hvordan det går an å være helt "bløt" ("Nei, stakkar, folk kan bli lei seg, man kan ikke skrive sånt" ) i den ene tråden for så å lange ut mot en annen gruppe mennesker i neste tråd. Vel skal man ikke blande tråder, men jeg blir litt når jeg leser slikt. Så lenge man er generell, og ikke går for mye på person, synes jeg man bare kan kjøre på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat