Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-07, 00:16   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har barna fått stjerneskudd?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hva er det verste som kan skje med stjerneskudd? Gnister? Det at det må tennes på med åpen flamme? Brenning av andre eller seg selv med selve pinnen?

Jeg tror det er veiving og påfølgende brannskader i ansikt og øyner de er redde for.

Vi gjorde uansett veldig lite ut av nyttårsfeiringen i år (jeg har ingen spesielle følelser for den kvelden i året, egentlig), men hadde vi gjort som opprinnelig planlagt og dratt til venner, og de hadde stjerneskudd, så hadde vi nok ikke tvinektet i hvert fall den største å holde ett, men jeg hadde nok hatt hjertet litt i halsen, ja.

Jeg er nok uansett litt for påvirket av et par bekjente som er øyenleger på sykehus, når det gjelder øyeskader generelt...