Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-07, 23:04   #5
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er man for feit??

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

3.etasje på Byhaven.. Rett over Jordbærpikene liksom. Husker ikke hva den heter

Zizzi tenker jeg! De har geniale klær, og jeg har hamstret klær derfra når jeg har vært i Danmark, så det er virkelig flott vi har fått en Zizzi butikk her i byen. De har ikke bare blåst opp mindre størrelser til king-size modeller, men faktisk tatt hensyn til fasong. Jeg kan ha 1-2 str mindre når jeg handler på Zizzi i forhold til når jeg handler på f.eks Lindex.

Når det gjelder dongribukser på overvektige, så synes jeg det kommer helt an på buksas fasong. Type ettersittende (pølse) fra øverst til nederst synes jeg er lite flatterende, men får man en fasong som sitter godt, men ikke FOR stramt, over rumpe og lår, og som er løsere fra knærne og ned (bootcut kalles det vel?) så kan det bli riktig så lekkert. Jeg har tilgode å finne den buksa enda, men har funnet den i andre farger og i stoff som like gjerne kunne vært dongri, på en spesialbutikk for store størrelser.

Nå skjønner jeg forøvrig ikke at str 46 klassifiserer for betegnelsen feit? Er ikke 46 en str som du får kjøpt i alle klesbutikker da?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat