Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når er man for feit?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-07, 08:54   #81
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er man for feit?

Denne tråden har i alle fall fått meg til å måtte dra på trening i dag.

Gammel 03-01-07, 09:11   #82
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Moren min er forresten også lærer. Hun fikk denne en gang: Du har så svære daier at du må bruke bh! (Noe hun forøvrig absolutt ikke har).

Eller som datteren min sa til meg for noen dager siden: " Mamma, pappa sier at du pleide å ha store ballonger når dere ble kjærester, men nå har du jo bare kjøttkaker igjen."

Gammel 03-01-07, 12:32   #83
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg vil ha et slikt program som programmerer elevene mine til å bare gjøre alt jeg sier for EN GANGS SKYLD!!!

Da må du ned i 2. klasse. Der gjør elevene alt man sier.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 13:15   #84
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det ante meg. Hvitt hus, blå bil og ca 100 meter fra her.

Flere???

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:55   #85
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Flere???

Aner ikke. Bare skremmer henne litt.

Forøvrig har jeg verdens fineste, tynneste og lengste pupper, i følge min sønn da han var tre.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 17:03   #86
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Jeg føler meg feit dersom jeg trenger større enn 42 i dongeri. (Large eller W:32) :enkel:

Kutt ut a! Eg kjøpte meg Leebukse i 32 tommar i dag og er råfornøgd!

Gammel 03-01-07, 19:37   #87
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kutt ut a! Eg kjøpte meg Leebukse i 32 tommar i dag og er råfornøgd!

Det bør du være!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 19:49   #88
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er man for feit??

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes SW buksene gjør rompa mi penere jeg
Men vi kan jo ha ulike fasonger

jeg har lett byen rundt etter disse buksene!!!! HVOR???

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 21:12   #89
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Forøvrig har jeg verdens fineste, tynneste og lengste pupper, i følge min sønn da han var tre.

Venninna mi fikk denne fra sin nevø på 4: "Tante XXX! Hvor mye veier du egentlig?"

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 21:17   #90
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vimsen: Masse flotte jeans til alle, uavhengig av størrelse.

Mot deg opp og gå på shopping!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 21:23   #91
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Kan man virkelig aldri kalles for feit til å kle visse typer klesplagg?

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 21:27   #92
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg ER feit. Det er ikke noe jeg innbiller meg.

Jeg har sett bilder av deg tidligere, og jeg innbiller meg noe helt annet.

Om du finner et par jeans som du föler deg vel i, er det vel ingenting i veien for aa gaa med dem.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 21:32   #93
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Kan man virkelig aldri kalles for feit til å kle visse typer klesplagg?

Man kan sikkert være for tjukk til at magetopper og stringbikinier er særlig flaterende ja.

Men om man kan være for "feit" til å bruke dongeri tviler jeg på. Det går vel mest på hvordan man føler seg selv.

Gammel 03-01-07, 21:58   #94
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg har lett byen rundt etter disse buksene!!!! HVOR???

Her har de buksene på B Young iallefall

Og jeg vet enda en butikk i Trondheim som har, de tar inn mye Simple Wish.

Gammel 03-01-07, 22:12   #95
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg vet enda en butikk i Trondheim som har, de tar inn mye Simple Wish.

Hvilken butikk er det?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:15   #96
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Hvilken butikk er det?

3.etasje på Byhaven.. Rett over Jordbærpikene liksom. Husker ikke hva den heter

Gammel 03-01-07, 22:16   #97
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge du føler deg vel i en dongeribukse, så kan du fint bruke det! - Mye ligger i å finne en modell som funker....(Det kan jo være nedtrykkende nok i seg selv - i og med at noen-og-tyve ser ut til og være standardtomme...)

Jeg tror forøvrig at du vil kle dongeribukse - Noen bilder av deg har jeg da sett

Men...føler man seg ikke vel er man kommet like langt..

Heter butikken Claire.dk mon tro?....Nei, sjekka nå, heter Cienna.no...(potejto - potato)

*går inn og endrer for 3.gang* (Notat til meg selv: Les hele tråden)

Slår definitivt et slag for Lee-bukser!...

Gammel 03-01-07, 22:18   #98
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Man kan sikkert være for tjukk til at magetopper og stringbikinier er særlig flaterende ja.

Man kan trygt si at undertegnede ikke kler slike plagg ja Jeans derimot, tenker jeg alle kan bruke.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:23   #99
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Jeg finner ikke de Simple Wish buksene, her i Bergen !

Gammel 03-01-07, 23:04   #100
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

3.etasje på Byhaven.. Rett over Jordbærpikene liksom. Husker ikke hva den heter

Zizzi tenker jeg! De har geniale klær, og jeg har hamstret klær derfra når jeg har vært i Danmark, så det er virkelig flott vi har fått en Zizzi butikk her i byen. De har ikke bare blåst opp mindre størrelser til king-size modeller, men faktisk tatt hensyn til fasong. Jeg kan ha 1-2 str mindre når jeg handler på Zizzi i forhold til når jeg handler på f.eks Lindex.

Når det gjelder dongribukser på overvektige, så synes jeg det kommer helt an på buksas fasong. Type ettersittende (pølse) fra øverst til nederst synes jeg er lite flatterende, men får man en fasong som sitter godt, men ikke FOR stramt, over rumpe og lår, og som er løsere fra knærne og ned (bootcut kalles det vel?) så kan det bli riktig så lekkert. Jeg har tilgode å finne den buksa enda, men har funnet den i andre farger og i stoff som like gjerne kunne vært dongri, på en spesialbutikk for store størrelser.

Nå skjønner jeg forøvrig ikke at str 46 klassifiserer for betegnelsen feit? Er ikke 46 en str som du får kjøpt i alle klesbutikker da?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.