Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 18:07   #12
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fosterforeldre og permisjon

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Her er satsene, og det var ikke voldsom lønn. Jeg mener da at jeg har lest annonser ifht. forsterhjem hvor man får en ganske anstendig lønn? Jeg husker iallefall at jeg for noen år siden fant ut at jeg ville tjene bedre som fosterforeldrer (og være hjemme fulltid) enn å jobbe fullt. Det kan kanskje gjelde når det er et krav om at en av foreldrene er hjemme fulltid, f.eks hvis man tar i mot mindre barn som ikke skal gå i barnehage eller på skole.

Forsterkede fosterhjem baserer seg på at en av foreldrene er hjemmeværende og man får en lønnsgodtgjørsle (tror den stort sett ligger i overkant av 300,000 årlig). Men et helt vanlig fosterhjem får bare det du viser til på linken, og det er ikke lagt opp til at man ikke skal kunne være i jobb ved siden av.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat