Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fosterforeldre og permisjon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-09, 17:57   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fosterforeldre og permisjon

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Og man får vel ikke akkurat en fet lønn..?

Her er satsene, og det var ikke voldsom lønn. Jeg mener da at jeg har lest annonser ifht. forsterhjem hvor man får en ganske anstendig lønn? Jeg husker iallefall at jeg for noen år siden fant ut at jeg ville tjene bedre som fosterforeldrer (og være hjemme fulltid) enn å jobbe fullt. Det kan kanskje gjelde når det er et krav om at en av foreldrene er hjemme fulltid, f.eks hvis man tar i mot mindre barn som ikke skal gå i barnehage eller på skole.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.