Tråd: Ed Hardy
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-09, 13:48   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ed Hardy

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ah, ingen årsak! Jeg merket meg dog det spørsmålstegnet etter takken - var det fordi det ble dyrt, eller?

Ja, spørsmåltegnet skyltes antall kroner jeg brukte på sko. Men jeg har vært innom MANGE skobutikker i sommer, og på denne butikken var det to par jeg ikke kunne gå i fra, og enda to par som jeg hadde veldig lyst til å kjøpe.

Jeg har trålet Ikea med EdHardy på beina i dag, og de er veldig, veldig gode å gå i.

Dama i butikken insisterte på at jeg måtte ta med meg skoesken hjem. Hun mente at den burde være den perfekte presang til snuppa. Esken var fin den, og godt mottatt. Det jeg IKKE hadde regnet med var at papiret som skoene var pakket inn i skulle havne på veggen som plakat. Slikt skjer når man har 4-åring.