Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-09, 19:37   #83
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Tipser dere lærere på skolen, barnehageansatte, bussjåfører, renholdspersonale, sykepleiere og hjelpepleiere hvor dere synes servicen og jobben som gjøres er bra også?

Synes tipsing i Norge er noe tull, men gjør det hvis jeg spiser sammen med andre som tipser - slik at de ikke føler jeg snylter på deres tipsing.

Jeg kan signere denne. Er ikke noe om tipsing, men tipser vel de gangene det helt klart er forventet (i utlandet, og når andre gjør det :sau: )

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

En annen ting er jo at all tipsing er svart, så bartendere kan tjene temmelig store beløp helt uten å involvere velferdssamfunnet.

Dette er jo egentlig den beste grunnen til å ikke tipse. Det er fy-fy å bruke en svart dagmamma/vaskehjelp/snekker osv, men for all del, legg igjen litt svarte penger på bordet til servitøren!