|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Nei, gir ikke tips uansett. Er servicen dårlig så gir jeg heller ikke tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Tipser dere lærere på skolen, barnehageansatte, bussjåfører, renholdspersonale, sykepleiere og hjelpepleiere hvor dere synes servicen og jobben som gjøres er bra også?
![]() |
#66 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Om servicen er grei, tipser jeg.
![]() |
![]() |
#68 |
Bedreviter
|
Det betviles ikke, men da løser man problemet i lønnsforhandlinger og ved å bedre tariffen. Ikke ved å tviholde på et foreldet system som i stor grad er basert på svart betaling. Sist redigert av Teofelia : 02-08-09 kl 21:48. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Tjente ikke fett som kjøkkenassistent på sykehjem jeg heller, men så ikke noe tips av den grunn.
![]() |
#70 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Jeg tipser som regel. Hvis jeg ikke tipser i det hele tatt er jeg misfornøyd, enten med mat, service eller begge deler. Hvor mye jeg tipser kommer an på hvor fornøyd jeg er. Take away tipser jeg skjeldent, bare på stamstedet som er så hyggelige og har så deilig indisk.
![]() |
#71 |
Borte
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Jeg tipser ikke hvis servicen eller maten er elendig. Ellers tipser jeg litt uansett. Mye hvis det er veldig bra service og/eller mat, litt hvis det er innenfor akseptabelt.
![]() |
#72 |
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Jeg er selvfølgelig helt enig i at tips ikke er veien å gå for at servicenæringen skal få bedre betalt, men hey, det er mitt bidrag. Og jeg satte stor pris på tipsen da jeg fant meg selv bak en bardisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
By the Sea
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Er overrasket over hvor få som tipser, jeg. Trodde det var noe alle gjorde - har aldri delt en taxi eller et måltid med noen som ikke har tipset.
![]() |
#75 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
#76 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Kidding, right?
|
Signererer. Jeg tipser alltid med mindre jeg er direkte misfornøyd. - "Helt greitt" = tips. Ingen tips = straff.
![]() |
![]() |
#78 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Ingen tips er ikke lik straff fra meg, jeg er heller ikke noe glad i systemet med tips og hadde ønsket meg det vekk. Så får heller maten bli dyrere om det er konsekvensen. Jeg er som HI.
![]() |
#79 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Jeg er strålende fornøyd med at det er mulig å gi en så konkret og håndfast tilbakemelding på det man har mottatt, som det tips er. Altså, ikke når det blir sånt at man MÅ tipse, men det er fint å kunne gi ekstra til noen man syns fortjener det.
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Jeg rimelig sjokkert over at noen i det hel tatt vurderer å tipse i taxi
![]() |
|
|