Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 10:00   #97
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett Twiligth?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg syntes filmen er utrolig dårlig, lenge siden jeg har vært så skuffet over en film. En del av skuffelsen var rollen til vampyren Jasper, den var nesten ugjenkjennelig fra hvordan karakteren i boken er. Robert Pattison var vel det eneste jeg kan se som gjorde det verdt å se hele filmen. Når det er sagt kommer jeg nok helt sikkert til å se oppfølgeren, New Moon, den kan umulig være noe dårligere.

Jeg har lest bøkene(de tre første - har begynt på den fjerde men har lagt den bort på ubestemt tid). Ikke stor litteratur men du verden så underholdende det er, om man kan holde ut en jente på 17-18 som stadig må fortelle om hvor kjekk kjæresten hennes er.

Jeg er 37 år og fortelller mannen min at han er kjekk og sånt nesten like ofte. Så jeg er helt med på den delen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat