Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har noen sett Twilight?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-09, 12:42   #81
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett Twilight?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva nå sitronen?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:44   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er født i 1992 ja, jeg tok bare feil av hvilken person du mente. Jeg synes han er prikk lik søskenbarnet mitt, minus det lange håret.

Gammel 25-08-09, 12:47   #83
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva nå sitronen?

Den var generell.

Gammel 26-08-09, 13:36   #84
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes ikke det var noe spesielt. Grei nok underholdning på DVD.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 20:26   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynte mandag kveld. Nå er jeg halvveis i bok nr. to.

Og jeg er temmelig rødøyd akkurat nå

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 20:33   #86
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*hekta* Må se filmen før nr 2 kommer.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 23:35   #87
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg begynte mandag kveld. Nå er jeg halvveis i bok nr. to.

Og jeg er temmelig rødøyd akkurat nå

Ja, ikke sant. Straks ferdig med bok tre. Bok fire ligger og venter på meg.

Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 07:16   #88
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg nærmer meg halvveis i bok nr to. Kjøpte den i går ettermiddag. Jeg gråt allerede på side 68.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 08:23   #89
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men i svarte, nå får dere jo meg også til å ville lese bøkene. Må se om jeg får tak i den første til Osloturen på mandag, så har jeg noe å lese i når jeg er på sykehuset.

Gammel 27-08-09, 08:25   #90
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud Iset, har du ikke lest bøkene? For en dott du er. Det er jo de som er hele opplevelsen, filmen er jo ingenting i forhold til de bildene du vil få av Edward i hodet ditt ved å lese!

Gammel 27-08-09, 08:26   #91
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei jeg har alltid syntes vampyrgreier har vært noe stort møl, liker det ikke. Derfor gadd jeg heller ikke se filmen før flere måneder etter at den var kommet ut, trodde ikke det var noe for meg. Så den under mild tvang og ble overrasket. Jeg er fremdeles litt skeptisk til å lese bøker om vampyrer, men jeg likte jo filmen, såe ... Jeg liker fremdeles ikke vampyrgreier men syntes Twilight-filmen var litt annerledes enn det andre jeg har sett.

Gammel 27-08-09, 08:28   #92
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Du bør lese House of Night også. De er heller ikke typisk vampyr.

Gammel 27-08-09, 08:30   #93
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Kanskje det. Jeg trenger lesestoff fremover.

Gammel 27-08-09, 09:23   #94
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men i svarte, nå får dere jo meg også til å ville lese bøkene.

Samme her. Jeg har planer om bokshopping i dag.
I motsetning til deg så eeelsker jeg vampyrer, men ble ikke overbegeistret av filmen. Skal gi bøkene en sjanse likevel.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 09:50   #95
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har noen sett Twiligth?

Jeg syntes filmen er utrolig dårlig, lenge siden jeg har vært så skuffet over en film. En del av skuffelsen var rollen til vampyren Jasper, den var nesten ugjenkjennelig fra hvordan karakteren i boken er. Robert Pattison var vel det eneste jeg kan se som gjorde det verdt å se hele filmen. Når det er sagt kommer jeg nok helt sikkert til å se oppfølgeren, New Moon, den kan umulig være noe dårligere.

Jeg har lest bøkene(de tre første - har begynt på den fjerde men har lagt den bort på ubestemt tid). Ikke stor litteratur men du verden så underholdende det er, om man kan holde ut en jente på 17-18 som stadig må fortelle om hvor kjekk kjæresten hennes er.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 10:00   #96
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kan forresten anbefale The host av Myers også.

The Host er utrolig bra! Likte den bedre enn Twilight-bøkene. Virker som om Stephenie Meyer har vokst mye i løpet av kort tid i sitt forfatterskap(selv om The Host er ment for litt eldre lesere). For de som ikke liker vampyrer så kan jeg jo nevne at det ikke er en eneste vampyr i denne boken.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 10:00   #97
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett Twiligth?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg syntes filmen er utrolig dårlig, lenge siden jeg har vært så skuffet over en film. En del av skuffelsen var rollen til vampyren Jasper, den var nesten ugjenkjennelig fra hvordan karakteren i boken er. Robert Pattison var vel det eneste jeg kan se som gjorde det verdt å se hele filmen. Når det er sagt kommer jeg nok helt sikkert til å se oppfølgeren, New Moon, den kan umulig være noe dårligere.

Jeg har lest bøkene(de tre første - har begynt på den fjerde men har lagt den bort på ubestemt tid). Ikke stor litteratur men du verden så underholdende det er, om man kan holde ut en jente på 17-18 som stadig må fortelle om hvor kjekk kjæresten hennes er.

Jeg er 37 år og fortelller mannen min at han er kjekk og sånt nesten like ofte. Så jeg er helt med på den delen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 10:09   #98
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

The Host er utrolig bra! Likte den bedre enn Twilight-bøkene. Virker som om Stephenie Meyer har vokst mye i løpet av kort tid i sitt forfatterskap(selv om The Host er ment for litt eldre lesere). For de som ikke liker vampyrer så kan jeg jo nevne at det ikke er en eneste vampyr i denne boken.

Jepp! Stemmer i her, The Host var virkelig noe for seg selv.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 18:39   #99
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Iset, du kan låne den første av meg. Og om jeg er kjapp nok, den andre også.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 18:40   #100
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jess!! Hadde egentlig tenkt å lese dem på norsk (jaja, shut up) men jeg gir det et forsøk på engelsk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.