Tråd: Forumfjas
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 17:32   #195
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

: For meg er det relativt uinteressant å høre mennesker som jeg, tross alt, ikke kjenner legge ut om små og store ting i livet sitt. Jeg skjønner at det kan være artig hvis man kjenner bloggeren altså, (eller i det minste vet hvem h*n er,) men for de fleste andre tipper jeg det kan bli kjedelig i lengden.

Jeg tenker helt motsatt. Jeg liker å lese om livet til Smilefjes og Kaprifol (og mange andre), selv om jeg aldri har møtt dem. Det de deler fra livet sitt har fått meg til å tenke og se ting i nye perspektiver og jeg føler meg ydmyk som får lov til å lese. Andres historie utvider horisonten min og jeg lærer utrolig mye av andre menneskers liv og leven.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat