Sv: Forumfjas
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Jeg trodde det var din jobb? 
Anyhow, med tanke på bloggtilgang, jeg gidder ikke PM-e hver pokkerns forumist og spørre "hei, har du lyst til å lese bloggen min?" Dog er det stort sett ikke verre enn å spørre, så får man tilgang. Eller sutre i tråd, som Mauser.
(Og tilgangslisten er svært dynamisk, jeg vil ikke ha for mange silent readers, all den tid det er en del detaljert om mitt liv som kommer frem der.)
Ja, men til og med jeg kan slippe opp for dumme og provoserende ting å si.
Ang. silent readers: Jeg husket brått på at jeg fikk tilgang til en blogg her en gang (sikkert et år siden) og når jeg nå sjekket, hadde jeg ikke tilgang lenger. Antagelig fordi vedkommende har trodd at jeg var en sånn SR. Faktum er at jeg hadde glemt hele bloggen, og bare har vært der en gang. (Den dagen jeg fikk tilgang. ) Poenget: Det er sikkert ikke alle som har tilgang på bloggene som leser dem "on a daily basis", vil jeg tro. For meg er det relativt uinteressant å høre mennesker som jeg, tross alt, ikke kjenner legge ut om små og store ting i livet sitt. Jeg skjønner at det kan være artig hvis man kjenner bloggeren altså, (eller i det minste vet hvem h*n er,) men for de fleste andre tipper jeg det kan bli kjedelig i lengden. Med mindre bloggeren skriver veldig bra, og om litt andre ting enn hva h*n har spist til frokost, da kunne jeg tenkt meg å lese uansett.
|