Sv: Ving 2010 i gang
Opprinnelig lagt inn av Neados, her.
Vi har bodd på Ariadne, mai-08, men det var før hotellet blev pusset opp. Og kallt var det, men vi likte stedet og kan godt tenke oss å teste det igjen. Trition er nok flott, men da er vi oppe i samme pris som Alcudia nesten.
Vi trenger ikke Happy Baby, jenta vår er jo 5 år neste år, men de leilighetene som ligger på samme side som HB D, er det rolig der på kvelden? Husker ikke hvor langt ifra veien hotellet låg... Er det kveld eller dagsol der?
Mannen min er i hvert fall åpen for å dra til Rhodos istedetfor Alcudia, så jeg må bare bli enig med meg selv.
Hei det er veldig rolig på den siden av hotellet, Veien er noen hundre meter bort så den hører du ikke. Du har en stor plen mot en tennisbane og et lite minitivoli som man hører litt lyd fra- Men ikke sjenerende lyd.
Angående sol så er det morgen/dagsol på den siden når jeg tenker etter. Så når vi kom fra stranda i 13-14 tida var det ganske så varmt å sitte på terassen. Det er kanskje ikke et pluss? Vi var der 7.juni til 21.juni og hadde snitt-temperatur på 28-30 grader hver dag.- Kompisen min som var på Mallorca samtidig hadde lavere temperatur og to dager med regn. Været på Rhodos er nok litt mer stabilt tidlig på sommeren.