|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Ving 2010 i gangDa har Ving startet salget av Sunwing-2010.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ving 2010 i gangDa skal jeg i hvert fall sjekke priser dit vi har lyst til å dra. Må kanskje avklare med sjefen om når det er greit å ta ferie før jeg bestiller.
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangVi har bestillt 2 uker til Alcudia, Victoria. Men kan si at jeg er litt i tenkeboksen. Synes det var litt vel dyrt. (har vært der flere ganger før, men nå har de skrudd opp prisen enda litt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ving 2010 i gang
Hvor dyrt ble det for hvor mange?
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ving 2010 i gangDu må ikke gå på Resort-sidene, men fra bestillingsdelen på forsiden. Don't ask why.
Sist redigert av Tjorven : 09-09-09 kl 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Jeg/vi elsker Alcudia og vi har sagt at det er dit vi skal 2010, på Victoria. Har prøvd litt forskjellig, men er alltid sunwing Alcudia som kommer best ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
Dette var omtrentlig det samme som vi betalte for oss da vi var der i år. Vi er riktignok 4, men knerten var ikke 2 år enda, så han var mer eller mindre gratis.
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Året før, 2008, husker jeg at vi betalte 28000.- + |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ving 2010 i gangNei. Vi tror at vi forsøker oss på Side i Tyrkia. Men vi er litt i tenkeboksen siden det er en taxitur å komme seg til sentrum. Det er ikke noe særlig med 2 småttiser.
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangNår og hvor er det dere skal? Jeg får bestillt der når jeg prøver. Sist redigert av Neados : 09-09-09 kl 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangJeg får det opp. Det står september overst, men der du krysser for hvilken type leilighet dere skal ha står det korrekt dato. (jeg prøvde juli og fikk det riktig) Sist redigert av Neados : 09-09-09 kl 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
er i sommer***us
![]() |
Vi bestilte to uker på Sunwing Kallithea, og Happy Baby leilighetene der var en del tusen billigere enn på Alcudia samme periode.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Er det Athena dere skal bo på? Sitter og ser på Rhodos nå, men det er ille flytid hjem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangDere som skal til Rhodos Kallithea, hvilket av leilighetskompleksen bor dere i? Har dere vært der før? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
er i sommer***us
![]() |
Ja vi skal bo på Athena, og et tips der (for de som skal bo i happy baby) er å velge Happy Baby leilighet D, de ligger på baksiden, er litt større men de er billigere. De dyre på framsiden er midt i folkemengden, og har støy fra restaurant på kveldene. Vi bodde i D i fjor og var strålende fornøyd med en svær plen forran oss og vi var helt private.
![]() |
#18 |
er i sommer***us
![]() |
Som sagt Athena er kjempeflott. Var innom og så på Poseidon, de hadde kun ett-roms men de var ganske romslige. Trition skryter mange av og ligger nærmest stranda. Har fått inntrykk av at lelighetene på Kallithea har over middels bra standard. Mye bedre enn på Sun Garden.
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Vi har bodd på Ariadne, mai-08, men det var før hotellet blev pusset opp. Og kallt var det, men vi likte stedet og kan godt tenke oss å teste det igjen. Trition er nok flott, men da er vi oppe i samme pris som Alcudia nesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
er i sommer***us
![]() |
Hei det er veldig rolig på den siden av hotellet, Veien er noen hundre meter bort så den hører du ikke. Du har en stor plen mot en tennisbane og et lite minitivoli som man hører litt lyd fra- Men ikke sjenerende lyd.
![]() |
|
|