Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-09, 08:30   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er ikke helt sånn tvillingSIM fungerer. Man ser ikke meldingene som har gått på det andre kortet, for eksempel, tvillingSIM-ene kan vel ikke brukes samtidig, så vidt jeg vet?

TvillingSIM benyttes samtidig. Det er hele poenget med dette kortet.

Jeg har to mobiler med tvilling, (dvs hos Netcom heter det trilling, de har hoppet over SIMkortet i midten for å få dette til å virke feks i biler hvor det er integrerte telefoner. En kollega var testpersonen til NetCom)
Begge mine telefoner er i bruk hele tiden.
Den ene med hovedkortet kobler jeg til såkalt loop, sløyfe for et 8XX nummer. Det går ikke med tvillingkortet, kun hovedkortet. Alle inkomne samtaler direkte til meg kommer på begge, samme med meldinger uansett om det er SMS, MMS eller e-post. Den telefonen jeg ringer ut med, eller sender noe med, lagrer det som går ut. Altså meldinger må jeg sette opp om skallagres da. Men loggen på samtaler er kun der jeg ringer fra.

Jeg ville tro og mene utifra egne og kollegaers erfaringer at det ikke er bare bare å få ut et tvillingkort. Man må vise leg på samme måte som man bestiller vanlig sim kort. Hvis noen har tvillingkort til din manns mobil, ja da vil dette komme frem på regningen bla. Det koster noen kroner i måneden for tvillingkortet. Vedkommende vil jo også motta akkurat de samme inkomne samtalene som din mann når kortet er i bruk.
Dette vil i såtilfelle leverandøren deres kunne svare på.