|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: "Overvåkning"Det er ikke helt sånn tvillingSIM fungerer. Man ser ikke meldingene som har gått på det andre kortet, for eksempel, tvillingSIM-ene kan vel ikke brukes samtidig, så vidt jeg vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: "Overvåkning"
For noen år tilbake sjekket gubben hvor mange usikrede nett det var i nabolaget vårt. Han kom faktisk så langt inn i ei maskin i naboblokka at han kunne skrive ut instruksjoner om hvordan de skulle sikre nettet sitt på printeren deres.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
"Kunne jeg fint ha gjort også." Hilsen datamannen min som rett somd et er sjekker datasikkerheten til naboene.
![]() |
#4 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg nok, men det var dette innlegget jeg kommenterte:
Å "hacke seg inn i en hvilken som helst pc" er noe ganske annet enn å komme inn på en tilfeldig maskin i naboblokka med usikret trådløsnett... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
TvillingSIM benyttes samtidig. Det er hele poenget med dette kortet.
![]() |
#6 |
|
Åh, da har jeg misforstått hele suppa, mye fordi vi bruker våre tvillingSIM på en helt annen måte. Men jeg kan bekrefte at det ikke er bare-bare å få tak i et tvillingSIM. (Personlig oppmøte og legitimasjon og bekreftelse fra firmaet og whatnot, ja.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|