Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 09:55   #99
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noengang søkt om kontantstøtte?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Merkelig det der du, er de så imot bør de jo heller ikke motta den...

Det er jo bare tull. Selvfølgelig benytter jeg meg av et tilbud vi har tilgang til, selv om jeg synes det er feil anvendelse av skattepenger. Hvis jeg var imot maksimumssats på barnehageplass så ville jeg heller ikke betale mer enn jeg ble avkrevd på faktura. Det er ikke dobbeltmoral, det er å ta del i de ytelsene samfunnet har lagt opp til, og så er det opp til velgerne å stemme på partier som vil disponere skattemidlene annerledes.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat