Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-09, 08:28   #33
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du blodgiver?

Opprinnelig lagt inn av sykkelpappa, her.

Skjønner igrunnen ikke at noen som kan, ikke vil...

Da har du kanskje aldri møtt noen med skikkelig angst for leger, sprøyter og sykehus? Jeg skjønner godt at en del ikke gir blod selv om de teknisk sett kunne ha gjort det.

Det er også et spørsmål om hvor mye arbeid man må gå til for å få det gjort; da jeg var student og billøs, kunne man ikke gi blod på sykehuset, men måtte til andre siden av byen. Det fristet lite å sitte på bussen i en time hver vei, i tillegg til den timen det gjerne tar med selve blodgivingen, for å si det mildt, så da ble det rett og slett ikke til at jeg så meg overskudd til det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat