Tråd: Hodelus
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-07, 23:12   #15
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodelus

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dere har rett i at lærere ikke har plikt i å drive slik opplæring, men jeg sender heller ikke barna mine et sted de kan smittes av verken lus eller verre. Rett og slett ikke aktuelt å med vitende vilje utsette oss for slike ekkelheter.

Da tror jeg det kan bli litt problematisk for dere innimellom.

I barnehagen der jentene går har det vært spredte forekomster av lus et par-måneder nå. Vi sjekker jentene ukentlig, så den er grei, men jeg tror både pappa`n og jeg nå hadde vært uten jobb og/eller veldig blakke om vi hadde valgt å ha jentene hjemme hele denne perioden.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat