|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hodelus
Da tror jeg det kan bli litt problematisk for dere innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() |
#3 |
Helt konge
|
Selvfølgelig er det ikke ditt problem Sitron, men det ville være et problem for de aller fleste foreldre å holde barna sine hjemme på ukesvis fordi man er redd for smitte. Bra at dere har muligheten til å holde barna hjemme slik at de ikke utsettes for smittsomme sykdommer dere er uintresserte i. På den andre siden vil det kanskje etterhvert bli mye fravær på skolen for ungene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om du skal holde ungene dine borte fra skolen hver gang det "går" lus, kommer de til å gå glipp av mye skolegang gitt. Lus er forøvrig ikke skadelig, men plagsomt det er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva slags skade kan hodelus forvolde da?
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HodelusJeg sjekket alle barna selv da jeg var styrer i barnehage. Tok ikke sjansen på at alle foreldre gjorde det, og jeg ville veldig gjerne ha lusene ut av barnehagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|