Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 01:11   #17
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg hadde klagd.
Hvis du får kjøttpålegg helt frem til 22 i den andre butikken, hadde jeg spurt hva som er fasit for meny butikker ang stenging og vasking, det er noe som har irriter meg, at jeg ikke kan få kjøtt å pålegg til de stenger, stenger de 22 så stenger de 22 mener nå jeg.

Det er vel forskjell på å få pålegg eller å få pålegget oppskåret?
Det tar lang tid å vaske påleggsmaskinen, og det er somregel veldig mye som skal gjøres når man stenger ned ferskvareavd. Jeg tviler egentlig på at hun hadde fått pålegget skåret på den andre menyen om de ikke hadde det ferdig kuttet.
Når det er sagt så burde ikke den ansatte svart som denne gjorde, det er helt bak mål å la være å svare kundene skikkelig.