Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Høflighet blant butikkansatte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 09:47   #1
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 362
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Høflighet blant butikkansatte

Som en liten spinnoff til tråden om å snakke i telefonen mens man blir ekspedert i butikken, kom jeg til å tenke på noen episoder som gjør at jeg ikke lenger kjører innom nærmeste MENY-butikk.

Handler på MENY fordi jeg ønsker kjøttdisk og service i kjøttdisken. En kveld jeg kom på butikken halv ti (de stenger 22) og spør om de kan skjære kjøttpålegg for meg. Den ansatte ser dumt på meg og sier, ser du ikke at jeg har vasket og ryddet kjøttdisken, vi har tilsvarende pålegg vakumpakket i hylla lenger ned. Hun ville ikke skitne til maskinen igjen! Makan, det står jo ikke akkurat at kjøttdisken stenger 2130 akkurat.... Litt irritert går jeg bare videre uten å diskutere.... Og nektet å kjøpe pålegg, det smaker bedre fra kjøttdisken (det er jo derfor jeg handler der, ellers kunne jeg like godt gå på Rema).

En ukes tid senere er jo på butikken igjen, i normal tid ca 17. Vi ønsker ytrefilet til biff og jeg vil ha de skåret i tykkere skiver enn de som ligger ferdig foliert i hyllen. Spør på en høflig måte om de har mer ytrefilet siden det ikke ligger noe i disken. Og får til svar at det ligger ferdig oppskåret i hylla. Hvorpå jeg spør om hun ikke har så hun kan skjære til meg. Hun spør da om jeg skal ha mange siden jeg ikke kan ta de ferdige pakkene. Jeg forklarer på en rolig måte at jeg gjerne vil ha skivene en god del tykkere, hvorpå hun fnyser i nesa og bråsnur og går inn på kjøkkenet. Etter en liten stund kommer hun tilbake med ytrefilet og åpner pakken og deler av kjøtt til meg..... Ikke så veldig blid akkurat.

Er det bare meg som er forferdelig kravstor eller er det hele holdningen til de ansatte i den butikken som ikke er god. Jeg har jo konkludert med det siste. Kunne nevne flere episoder derfra også.

...derfor blir det til at jeg helst ikke orker å kjøre innom denne butikken. Og heller løper innom Kiwi som ligger 1km unna. Helst kjører jeg til den andre MENY-butikken som er en omvei på 4-5 km for der har de IKKE slik service. Der gir de til og med tips om tilbereding av maten

Er dere som meg, forventer ikke dere litt ekstra service når dere går på en butikk som er dyrere på varene enn gjennomsnittet?

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 09:55   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.603
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Skjønner godt at du heller handler på den andre Meny-butikken. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg klaget til daglig leder i den nærmeste butikken for å få bedre service i kjøttidisken. Jeg vet ikke om jeg forventer bedre service i en dyrere butikk, men jeg forventer at en kjøttdisk gir meg det jeg vil ha, om de har ferdig oppskjært i hylla er jo irrelevant... Det er for meg ikke bedre service enn i en såkalt "billigbutikk", det er faktisk bare service.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:25   #3
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.643
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Opprinnelig lagt inn av olena, her.


Er dere som meg, forventer ikke dere litt ekstra service når dere går på en butikk som er dyrere på varene enn gjennomsnittet?

Nesten så jeg ble nysgjerrig på hvilken Meny det dreier seg om...
Jeg forventer helt klart annen service på Meny enn det jeg får på Rema/Kiwi/Rimi. Men jeg har også observert at Menybutikkene i fylket er svært ulike hva angår ferskvaredisken. Meny Råel og Meny Tolvsrød er ekstemt flinke synes jeg - der var det alltid spennende å gå innom den gang jeg jobbet på de kanter.
Menyene i Horten er ikke like flotte - selv om de er større.

Jeg ville sendt en epost til daglig leder om jeg var deg. Om du ikke får respons der ville jeg ringt hovedkontoret og tatt rede på hvem som var driftssjef for Menybutikken og sendt en epost til vedkommende. De tar det seriøst når de får tilbakemeldinger fra kunder - det var i alle fall min erfaring den gang jeg jobbet på hovedkontoret.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:31   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.269
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Akkurat det med at kjøttdisken stenger før selve butikken er helt vanlig, så det hadde jeg ikke reagert på. Det er vel litt sånn de må gjøre for å lippe å ha ansatte gående lenge etter stengetid for å rydde og vaske tenker jeg.

Men at det skulle være vanskelig å få skåret opp skiver av kjøtt slik du ønsker blir litt . Da hadde jeg bytta butikk tror jeg. Man forventer normalt god service når man er i butikker, selv om jeg ikke er enig med deg i at Meny er så dyr og fin at man forventer veldig mye ekstra på servicesiden.

Jeg opplevde en gang å skulle ha fisk, og spurte pent om han ikke kunne kutte den i litt mindre biter for meg (jeg hadde ikke skarpe kniver på den tiden da jeg var student). Han sa at "Nei, det gjør de bare for de som kjøper produkter som ikke er på tilbud". Hadde det skjedd idag tror jeg at han hadde fått beholde den fisken.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:37   #5
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Jeg tror det er ganske vanlig at ferskvaredisken pakker sammen en god stund før stengetid. Det tar mye tid å pakke bort alt og rengjøre skikkelig. Jeg hadde ikke reagert på at de ikke ville skjære kjøttpålegg. Men jeg hadde reagert på ordvalget, hvis hun uttrykte seg som du skriver her.
I det andre eksempelet høres "kjøttskjæreren" også litt pyton ut, ja.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:38   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Jeg hadde nok heller ikke reagert på at jeg ikke fikk skåret kjøttpålegg kl 21.30, for har selv jobbet i butikk for leeeenge siden, og det tar faktisk litt tid å vaske den maskinen i tillegg til alt man skal rydde bort. Den ansatte jobber nok antakelig til 22.30 for å få ryddet og vasket, men det er deilig å gjøre unna alt man kan så tidlig som mulig, slik at man i hvert fall slipper å jobbe over. Så den hadde jeg som sagt kjøpt glatt. Men det er noe med hvordan man ordlegger seg, og hvordan man sier ting. Hadde hun vært skikkelig nebbete, så kunne det vel hende jeg hadde sagt et par velvalgte gloser, om at hun var så lite interessert i å yte service, så kunne hun kanskje funnet på noe annet å jobbe med.
Men det andre du nevner? Jeg hadde sendt klage til vedkommendes leder. Slik kundebehandling er de ikke tjent med, så denne personen bør få en advarsel om å skjerpe seg.

  Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 21:40   #7
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 362
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Nesten så jeg ble nysgjerrig på hvilken Meny det dreier seg om...
Jeg forventer helt klart annen service på Meny enn det jeg får på Rema/Kiwi/Rimi. Men jeg har også observert at Menybutikkene i fylket er svært ulike hva angår ferskvaredisken. Meny Råel og Meny Tolvsrød er ekstemt flinke synes jeg - der var det alltid spennende å gå innom den gang jeg jobbet på de kanter.
Menyene i Horten er ikke like flotte - selv om de er større.

Jeg ville sendt en epost til daglig leder om jeg var deg. Om du ikke får respons der ville jeg ringt hovedkontoret og tatt rede på hvem som var driftssjef for Menybutikken og sendt en epost til vedkommende. De tar det seriøst når de får tilbakemeldinger fra kunder - det var i alle fall min erfaring den gang jeg jobbet på hovedkontoret.

Er nok litt lenger syd enn de du nevner. Vet også at det er forskjell på butikkene. Men i den ene butikken er de elendig på service!

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 21:44   #8
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 362
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg hadde nok heller ikke reagert på at jeg ikke fikk skåret kjøttpålegg kl 21.30, for har selv jobbet i butikk for leeeenge siden, og det tar faktisk litt tid å vaske den maskinen i tillegg til alt man skal rydde bort. Den ansatte jobber nok antakelig til 22.30 for å få ryddet og vasket, men det er deilig å gjøre unna alt man kan så tidlig som mulig, slik at man i hvert fall slipper å jobbe over. Så den hadde jeg som sagt kjøpt glatt. Men det er noe med hvordan man ordlegger seg, og hvordan man sier ting. Hadde hun vært skikkelig nebbete, så kunne det vel hende jeg hadde sagt et par velvalgte gloser, om at hun var så lite interessert i å yte service, så kunne hun kanskje funnet på noe annet å jobbe med.
Men det andre du nevner? Jeg hadde sendt klage til vedkommendes leder. Slik kundebehandling er de ikke tjent med, så denne personen bør få en advarsel om å skjerpe seg.

I den serviceinnstilte butikken får jeg faktisk alt fra kjøttdisken fram til 22. Og jeg skjønner at de starter ryddding før 22, det er jo ikke så mye fart i den delen av butikken så sent heller. Men det var mer måten hun sa det på. Ingen beklager eller unnskyld at vi ikke får det til. Mer sånn; er du helt idiot som ikke ser at vi har stengt kjøttdisken......

Skal vurdere å sende en klage til daglig leder. Det hadde jeg ikke tenkt på. Butikken er jo ikke tjent på å ha slike ansatte.

En av de ansatte i kjøttdisken slafser tyggis også, dette synes jeg ikke er veldig appetittelig. Mulig jeg har hengt meg opp bare - er egentlig ikke så negativ av meg. Bare så mange negative opplevelser med denne butikken.

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 21:49   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

JA, det skjønner jeg godt. Send en klage, og fortell hvordan du opplever betjeningen der.

  Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:12   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Isj, ja jeg skjønner deg godt. Man forventer faktisk ganske god service(så lenge man er høflig selv) på slike dyrere butikker. har de kjøttdisk så må man jo få lov å si hva man vil ha og hvordan man vil ha det. Man betaler faktisk for det.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:23   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 29.975
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Hadde nok regert litt på et ja, særlig den andre situasjonen. Og holdningen i den første, ikke selve det at det var stengt, men holdningen.

Førøvrig syntes jeg det var litt sånn småriiriterende med den ansatte som var så opptatt av mobilen sin at hun knapt kunne ekspedere meg, og trykket på mobilen igjen mens jeg tasta kode på betalingsterminalen... Det var panduro da, men samma det, LITT må man vel kunne forvente rundtomkring. En ting er å dille med mobilen sin når der ikke er kunder ved kassa, men i alle fall kan den ligge til kunden er ferdig å betale, har fått kvittering og gått et skritt eller to unna?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:28   #12
Maki
Erfaren
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 864
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

At de stenger kjøttdisken før stengetid er greit nok, men det kunne vært opplyst om det, og ikke minst kunne de sagt ifra på en annen måte.

Jeg forventer, som hyggelig kunde, hyggelig betjening. De jobber tross alt i servicebransjen.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:29   #13
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Jeg hadde ikke betraktet det å si fra som en klage jeg, men som om jeg ga dem vesentlig informasjon de trengte.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 00:04   #14
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.747
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Ferskvaresjef + butikksjef burde få beskjed om dette, ja. Om ferskvaren stenger før resten av butikken får de opplyse om det på en ordentlig måte!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 00:04   #15
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Jeg hadde klagd.
Hvis du får kjøttpålegg helt frem til 22 i den andre butikken, hadde jeg spurt hva som er fasit for meny butikker ang stenging og vasking, det er noe som har irriter meg, at jeg ikke kan få kjøtt å pålegg til de stenger, stenger de 22 så stenger de 22 mener nå jeg.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 00:26   #16
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Vel uansett, enkelte butikkansatte har sannsynlig ikke forstått hva ordet service betyr...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 01:11   #17
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg hadde klagd.
Hvis du får kjøttpålegg helt frem til 22 i den andre butikken, hadde jeg spurt hva som er fasit for meny butikker ang stenging og vasking, det er noe som har irriter meg, at jeg ikke kan få kjøtt å pålegg til de stenger, stenger de 22 så stenger de 22 mener nå jeg.

Det er vel forskjell på å få pålegg eller å få pålegget oppskåret?
Det tar lang tid å vaske påleggsmaskinen, og det er somregel veldig mye som skal gjøres når man stenger ned ferskvareavd. Jeg tviler egentlig på at hun hadde fått pålegget skåret på den andre menyen om de ikke hadde det ferdig kuttet.
Når det er sagt så burde ikke den ansatte svart som denne gjorde, det er helt bak mål å la være å svare kundene skikkelig.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 02:07   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Nå pleier de vel ikke ha så ferskvaredisk på Kiwi vel, så da handler du vel sånt ferdigpakket der da?

Ellers så skjønner jeg at de vasker før stengetid, med mindre de får betalt for å stå der en halvtime ekstra etter stengetid. Det fungerer sånn i de fleste butikker, så da ville jeg sendt en mail til sjefen om dette var et problem. Syntes det var litt merkelig at de ikke kunne skjære opp biff i den tykkelsen du bad om ja... trodde det var sånt ferskvaredisker var til for.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 07:57   #19
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.722
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Jeg hadde gitt tilbakemelding på dette, jeg. Det er viktig informasjon for en butikksjef- det er nok ikke bare du som opplever det på denne måten?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 09:00   #20
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Jeg ville sendt en "ris"-mail. Noen som jobber i butikk burde heller jobbet på lageret

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no