Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 12:30   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Hvor har dere funnet disse bøkene? Vi kom over den om maten på fastlegekontoret, og nå vil småen bare til legen for å lese mer.

De har ikke hatt den på noen av bokhandlene jeg har vært, og heller ikke i butikken på Teknisk museum, der de har en del slike "barnevitenskapelige" greier.

Vi fant "den store ekle boka om snørr og gørr", eller hva den nå heter, på en bokhandel (den på Olaf Ryes plass, jeg husker ikke hva den heter), og jeg har sett den på flere bokhandler senere. Den om maten så jeg i går på en bokhandel vi gikk forbi i Bogstadveien, den stod i ett av stativene på fortauet. Lurer på om det var en Libris-butikk, men jeg husker ikke (det er i alle fall fire bokhandler på en ganske kort strekning deromkring).