Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du for barnet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 09:33   #1
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den der og "den store ekle boka om matens vei gjennom kroppen" (aka tungeboka) har jeg virkelig lest nok av ja....

Nå leser vi "doktor proktors prompepulver" og jeg er overrasket over at storebror er såpass med på idéen - han mangler jo mange av referansepunktene, egentlig.

Hvor har dere funnet disse bøkene? Vi kom over den om maten på fastlegekontoret, og nå vil småen bare til legen for å lese mer.

De har ikke hatt den på noen av bokhandlene jeg har vært, og heller ikke i butikken på Teknisk museum, der de har en del slike "barnevitenskapelige" greier.

Gammel 09-10-09, 09:42   #2
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har vi begynt på den store boken om Lotta (Astrid Lindgren) og storesøster (4) syns det er kjempegøy. Etterpå leser vi et avsnitt i den store boken om husdyrene før vi avslutter med en sang.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 09-10-09, 12:30   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Hvor har dere funnet disse bøkene? Vi kom over den om maten på fastlegekontoret, og nå vil småen bare til legen for å lese mer.

De har ikke hatt den på noen av bokhandlene jeg har vært, og heller ikke i butikken på Teknisk museum, der de har en del slike "barnevitenskapelige" greier.

Vi fant "den store ekle boka om snørr og gørr", eller hva den nå heter, på en bokhandel (den på Olaf Ryes plass, jeg husker ikke hva den heter), og jeg har sett den på flere bokhandler senere. Den om maten så jeg i går på en bokhandel vi gikk forbi i Bogstadveien, den stod i ett av stativene på fortauet. Lurer på om det var en Libris-butikk, men jeg husker ikke (det er i alle fall fire bokhandler på en ganske kort strekning deromkring).

Gammel 09-10-09, 13:39   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bokkilden har iallefall noen også, og flere nettbutikker.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-09, 23:02   #5
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sett dem på Ark!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.