Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 14:40   #58
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla kjerring! #%&!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Trenger ikke å stoppe for å slippe folk forbi, som oftest er det nok å slakke litt på gassen, da detter man raskt ned til 50-60 og blinke, altså synliggjør at man slipper dem fordi, for da vet de at du er klar til å bremse om det skulle være nødvendig.

Hvis jeg kjørte et stykke bak i en kø som lå så vidt over fartsgrensen, og den fremste bilen hadde begynt å slakke på farten for å slippe forbi en bil eller to om gangen, hadde jeg blitt irritert, tror jeg. Det ville jo ført til veldig rykkete kjøring i en kø som i utgangspunktet holdt en helt grei fart.

Når det er mange biler på veien, vil det jo bli køer innimellom, men hvis køen ligger litt over fartsgrensen, ser jeg ikke helt vitsen med å stoppe eller senke farten for å slippe noen forbi.